На першому етапіы проходження практики ми обговорили цілі та очікування від тренінгу "Навчання для майбутньго". Також мі здійснили знайомство з основними ресурсами тренінгу.
Цей модуль допоміг мені зрозуміти як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів. В навчальному процесі можна використовувати презентації (для усних виступів), публікації (для письмового спілкування), ВІКІ (для текстових повідомлень), блоги (для текстових щоденників) - що значно підсилить інтерес учнів до навчання, активізує їх піднавальну та навчально-дослідницьку діяльність.
На третьому модулі проходження практики я відчула деякі труднощі у формулюванні ключового и тематичних питань. Також доволі важким для мене було сформульувати основні цілі проекту
Комментарии
Отправить комментарий